Kategorie
Značky
    Blog
      Nenalezeny žádné produkty.

      Menu
      Porovnat

      Časté dotazy

      PŘIHLÁŠENÍ

      Jak se přihlásím ke svému účtu?

      Pokud jste náš partner a již máte přihlašovací údaje, stačí se přihlásit zde: obchod.ztrade.cz/prihlaseni. Pokud nemáte přihlašovací údaje, ozvěte se svému obchodnímu zástupci nebo nám na tel. +420 731 648 024 či email obchod@ztrade.cz a vše společně nastavíme.

       

      Zapomněl jsem heslo – jak mám postupovat?

      Klikněte zde: obchod.ztrade.cz/zapomenute-heslo, vyplňte svůj email a nastavte si nové heslo.

       

      Mám zájem od vás odebírat zboží, jak se mohu zaregistrovat?

      Vyplňte nám formulář zde: www.ztrade.cz/spoluprace a my se vám ozveme zpět.

       

      OBJEDNÁVKA

      Jaká je doba dodání mé objednávky?

      Standartní doba dodání je 2 až 3 pracovní dny.

       

      Mohu si u vás zboží rezervovat?

      To bohužel není možné.

       

      Pravidelně objednávám stejné položky, lze si usnadnit objednávání?

      Ano, lze, dokonce více způsoby.

      1. Lze si vzít prázdný excel, do sloupce A vložit pod sebe katalogová čísla, která objednáváte, a do sloupce B počet požadovaných kusů. Soubor Uložit jako VasNazev.csv. Ve spodní části stránky v sekci Vaše objednávky se po přihlášení zobrazí Rychlá objednávka, kde lze soubor vložit, buď rozklikem, nebo přetažením, a poté kliknout na tlačítko Vložit objednávku. Tuto možnost lze využít i pokud vložíte do košíku jakékoliv položky v kroku 1 „Obsah košíku“ můžete csv soubor také nahrát.

      2. Přes Rychlou objednávku lze vkládat také řádkově jednotlivá katalogová čísla (pokud je máte třeba připravená na papírku). Je to rychlejší možnost, než vyhledávat přes hlavní horní vyhledávání.

      3. V sekci Vaše objednávky -> Seznam objednávek (po přihlášení spodní část stránky, nebo přes Profil uživatele -> Seznam objednávek) si najděte poslední objednávku, otevřete si ji a na konci objednávky je tlačítko Znovu objednat zboží -> Vložit do košíku – Zboží se přidá do košíku.

      Buď můžete pokračovat v objednávání dalšího libovolného zboží, nebo přejít do košíku a dokončit objednávku.

       

      REKLAMACE ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

      Jak mohu zboží vrátit nebo vyměnit?

      Kontaktujte svého obchodního zástupce.

       

      Jak postupovat při reklamaci?

      Kontaktujte svého obchodního zástupce.

      Požadavek nemůže být momentálně odeslán. Zkuste to znovu později.
      Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
      Zpráva byla odeslána

      Košík obsahuje nepovolené položky

      Košík je prázdný